Všechno, co jste chtěli vědět o Krumlově, ale báli jste se zeptat.
Letiště České Budějovice – kouřová clona a kde je zdravý rozum?
07. února 2020 / Dalibor Uhlíř
Logistika se mění před očima, je potřeba se připravit na budoucí trendy!
20. ledna 2020 / Zdeňka Lovčí
Dělá to BUM! a město je na to bezzubé. Anebo ne?
02. prosince 2019 / Martin Střelec
Wintonovo dítě - Příběh židovské dívky
09. listopadu 2019 / Jan Vaněček
Potřebujeme opravdu Management Plán historického centra a podobné další studie?
01. listopadu 2019 / Jiří Čtvrtník
„Peníze tečou proudem do městské kasy.“
31. října 2019 / Zdeněk Duspiva
Otevřený dopis Sdružení cestovního ruchu Český Krumlov
28. října 2019 / Jaroslav Berka
ROZHOVOR: Jiří Muk: Projekt Medialize it je o mezinárodní výměně zkušeností
27. září 2019 / Jiří Muk
Povídání o čističce a fajnym chłopakovi
21. září 2019 / Jan Vaněček
Finanční úřad v Kaplici neskončí
23. srpna 2019 / Pavel Talíř
Dopisové přítelkyně (Pen Friends)
16. července 2019 / Jan Vaněček
Milí Krumlováci, rozmohl se nám tady takový nešvar...
29. května 2019 / Jaroslav Berka
Umělci média potřebují - projekt UNES-CO Kateřiny Šedé a jeho mediální ohlasy
26. dubna 2019 / Zdeněk Duspiva
Jak dál s rozvojovým fondem?
25. února 2019 / Zdeněk Duspiva
Gymnázium v Kaplici má šanci
18. února 2019 / Zdeňka Lovčí
Připomínky opozičních zastupitelů k materiálu zastupitelstva o koupi ČOV [DOKUMENT]
17. února 2019 / ČK opozice
Podnikat během studia?
09. února 2019 / Zdeňka Lovčí
Rozpočet města v rozporu s přáním koalice
03. ledna 2019 / Miroslav Máče
Vyjádření českokrumlovské koalice k memorandu opozice ze dne 27. 11. 2018 [DOKUMENT]
03. ledna 2019 / ČK koalice
Co mne napadá? Kultura je péče o duši
14. prosince 2018 / Jan Vaněček
ROZHOVOR: Ředitelka GEU Kaplice Zdeňka Lovčí: Rodinná atmosféra na škole není žádné klišé
12. prosince 2018 / Jan Bohdal
(Také) českokrumlovský spisovatel a lékař Ladislav Ptáček by se letos dožil 110 let
29. listopadu 2018 / Jan Vaněček
Volbami to nekončí. Naopak
10. října 2018 / Jaroslav Berka
Divadlo s nejvyšším stropem
14. září 2018 / Jan Vaněček
Pozoruhodný říční druh: NEOVODÁK
13. září 2018 / Václav Král
Český Krumlov a UNESCO & UNES-CO
07. září 2018 / Jan Vaněček
Stanovisko ke kopírování části programu politických stran před komunálními volbami
07. září 2018 / Petr Šandera
Jak se žilo, žije a hlavně jak se nám občanům bude v Českém Krumlově žít?
16. srpna 2018 / Jiří Čtvrtník
Recept nejen pro Krumlováky: Mám málo peněz – co s tím?
04. června 2018 / Markéta Drdová
K projektu Unes-Co Kateřiny Šedé
12. dubna 2018 / Václav Král
Našemu městu chybí již řadu let vizionář
23. února 2018 / Miroslav Páral
ROZHOVOR: Jak podpořit zaměstnanost pracovníků v Krumlově? Nástroje jsou omezené, uvědomuje si Město Český Krumlov
09. února 2018 / Jan Bohdal
ROZHOVOR: Prakticky nevidím rozdíl v kvalitě výuky v Kaplici v porovnání s tím, jak se předměty učí na vysoké škole, říká ředitel kaplického gymnázia, ekonomické školy a učiliště Ladislav Šolc
26. ledna 2018 / Jan Bohdal
Krumlováci: Chceme vědět, jak se vám ve městě žije
30. prosince 2017 / Jaroslav Berka
Český Krumlov FREE.......
28. prosince 2017 / Zdeněk Duspiva
PŘEČETLI JSME ZA VÁS: Cíl dopravní koncepce města Český Krumlov: Integrace hromadné dopravy
26. prosince 2017 / Jan Bohdal
Můj opojný Český Krumlov
26. prosince 2017 / Václav Král
Třída Míru v Českém Krumlově je po rekonstrukci bezpečnější pro chodce [TISKOVÁ ZPRÁVA]13. února 2019 19:16 / Autor: Jan Bohdal

Město Český Krumlov dokončilo rekonstrukci části místní komunikace na třídě Míru v lokalitě Nádražní Předměstí. Rekonstrukcí chodníků, přechodů i veřejného osvětlení došlo k úpravětechnických a bezpečnostních parametrů komunikace, což podstatně zvyšuje bezpečnost dopravy pro pěší.
Projekt rekonstrukce třídy Míru zahrnoval opravu chodníků od železniční stanice, přes křižovatku s ulicí Na Svahu, až ke křižovatce s ulicí Vyšehradská. Chodníky byly v nevyhovujícím stavu jak z hlediska stavebně technického, tak z hlediska bezpečnosti chodců. 
„Zásadně se rekonstrukce týkala úpravy pěti přechodů pro chodce, které byly nově řádně osvětleny a došlo k výměně veřejného osvětlení na účinnější LED svítidla,“doplňuje starosta Dalibor Carda.  
Dál byly provedeny stavební úpravy samostatných sjezdů k nemovitostem, vybudovány odstavné plochy pro osobní automobily a zásobování a došlo také k úpravě ploch pro kontejnerová stání. Celý prostor byl opticky rozčleněn odlišnými druhy povrchů, vjezdy a zastávky jsou dlážděné, jinde se použil asfaltový beton. 
Projekt současně řešil úpravu dvou autobusových zastávek, a to zastávky před železniční stanicí a Růžek. Všechna stavební opatření jsou realizována v souladu s vyhláškou o bezbariérovém užívání komunikací pro handicapované osoby, jsou zde tedy hmatové úpravy a vodicí linie pro slabozraké a nevidomé a na autobusových zastávkách byl zřízen tzv. kasselský obrubník, který umožňuje bezbariérový vstup do autobusu. 
Nově byly podél komunikace pro pěší vytvořeny pruhy s vysázenou zelení, které slouží jako bezpečnostní odstupy od silnice. 
Ne všechna opatření přijali řidiči s nadšením, například úpravu křižovatky k ulici Za Nádražím považují někteří za nekomfortní. V zatáčce často vznikaly nebezpečné situace z důvodu rychlosti projíždějících vozidel, nyní zde však musí řidiči zpomalit. „Stavební úpravy, které nakolmily křižovatku, nutí řidiče zpomalit, tím se zklidnil provoz a zvýšila bezpečnost pro pěší,“objasňuje starosta.  
Celkem rekonstrukce stála deset milionů korun, přičemž dotace z Ministerstva pro místní rozvoj dosáhla necelých osmi milionů korun.
PRODLOUŽENÍ TERMÍNU A VÝMĚNA VODOVODNÍCH ŘADŮ
V souvislosti s navrženými pracemi na komunikacích na třídě Míru a v ulicích Na Svahu a U Berkovky se město rozhodlo provést souběžně nutné práce na výměně vodovodních řadů. Výměna řadů předcházela dokončení povrchů komunikací. Tím došlo k prodloužení termínu o tři měsíce pro celkové dokončení rekonstrukcí chodníků a přechodů, neboť s provedením výměny vodovodů souviselo zajištění mnoha dalších dodávek a prací. Bylo nutné zabezpečit řádné zásobování vodou provizorními vodovody. Výkopovými pracemi byl podstatně zúžen průjezdný profil třídy Míru, který si vynutil dočasné použití semaforu při řízení dopravy. K prodloužení termínu dokončení přispěly i stísněné pracovní podmínky pro realizaci vlastní výměny vodovodů spolu s nutnými technologickými přestávkami (tlakové zkoušky, čekání na výsledky odebraných vzorků pitné vody aj.).